dimarts, 21 de maig del 2013

ANBASO SANT FELIU SASSERRA '13


Sant Feliu Sasserra engega amb l’Anbaso 2013. Els Btt Sasserrencs ens han fet gaudir de valent, un circuit molt exigent, divertit i amb un terreny espectacular degut a les pluges dels dies anteriors.
L’Equip Fasol a tot drap! hem sigut 15 els companys que hem participat, cadascú amb el seu objectiu, donar-ho tot per l’equip, I així ha estat. Els Fasoleros han fet soroll, Felix Martinez 1er. Master 30. Josep Maria Mir 1er. Master 40. i jo mateixa 1a. fémina. Enhorabona a tots.
Per la meva part molt feliç pel resultat, el circuit m’ha anat molt bé, m’he sentit valenta en tot moment i he mantingut el ritme, això si!!, m’he deixat la pell. En tot moment pensava que m’atraparien les meves companyes, la Judith, la Meritxell, l’Aleksandra, però ha estat un bon dia, un circuit bo per mi? No ho se.., el que si se, és que he sortit forta i no he afluixat, sort he tingut que no he petat….

Aprofito per felicitar a totes les dones que han participat. El circuit Anbaso son unes proves molt exigents i trobar-nos cada dia més dones diu molt de nosaltres; valentes, lluitadores i amb empenta. A Sant Feliu Sasserra hem estat 8: l’Alba, Penelope, Lídia, Teresa, Aleksandra, Meritxell, Judith i jo mateixa. Des d’aquí noies us encoratjo a venir i gaudir d’aquestes proves, de l’esport, el bon ambient i d’aquests circuits tan espectaculars.
I ja per acabar felicitar a l’organització per tan bona feina.
Estem en el camí! Som-hi Avinyó.
 
By Silvia Pineda.